صفحه اصلی>کلاس ترموفلو>جزوه های فارسی>ذخیره و بازخوانی اطلاعات در فایل با Lua
نام محصول آموزشی:

ذخیره و بازخوانی اطلاعات در فایل با Lua

68,000توماندانلود آموزش

68,000تومان

شرح درس

برنامه نویسی پیشرفته در ترموفلکس – ذخیره  و بازخوانی اطلاعات در فایل :

نرم افزار ترموفلکس یکی از ماژول های نرم افزار ترموفلو می باشد که یک برنامه مستقل و کاملاً انعطاف پذیر برای طراحی و مدلسازی سیستمهای حرارتی می باشد. نرم افزار ترموفلکس می تواند برای طراحی و مدلسازی سیکل های ترکیبی، نیروگاه های بخار متداول، تاسیسات بخار و تولید برق صنعتی و یا سیستم های تولید همزمان توان  و حرارت استفاده شود. یکی از ویژگیهای قدرتمند این نرم افزار که از نسخه ۲۳ به آن اضافه گردید امکان کد نویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی Lua می باشد. اگرچه استفاده از این ویژگی ترموفلکس امکان ساخت و کنترل حرفه ای مدل های ساخته شده در این ماژول را فراهم می آورد اما به جهت منافع اقتصادی شرکت سازنده نرم افزار از آموزش آن به طور پیش فرض اطلاعات زیادی در خصوص آن موجود نمی باشد.

در این جزوه در خصوص یکی از کتابخانه های استاندارد زبان لویا (Lua) در ترموفلکس به نام کتابخانه ورودی و خروجی که جهت ذخیره و بازیابی اطلاعات کاربرد گسترده ای دارد صحبت می شود .نوشتن اطلاعات در فایل های جداگانه در محیط برنامه نویسی ترموفلکس کاربرد های بسیاری گسترده ای دارد. در حین محاسبات ترموفلکس نوشتن اطلاعات در فایل به کاربر کمک می کند تا یک گزارشی از پارامترهای دلخواه خود ایجاد کند. همچنین کاربر می تواند در حین کار با ماکرو اطلاعات و پارامترهای محاسبه شده را در فایل ذخیره سازی کند تا در نرم افزار دیگری آنها را بررسی و آنالیز کند. کاربرد دیگر استفاده از فایل های بیرونی جهت تنظیم مقادیر و پارامترهای ورودی ترموفلکس به صورت اتوماتیک می باشد که در این جزوه به همراه مثال هایی ساده توضیح داده شده است.

پیش نیاز این جزوه : برنامه نویسی با Lua در ترموفلکس

عناوین این جزوه عبارتست از :

  • آشنایی با اسکریپت نویسی
  • کتابخانه های استاندارد Lua
  • امکانات ورودی و خروجی زبان لویا
  • ایجاد یا بازکردن فایل
  • خواندن اطلاعات
  • بستن فایل
  • وضعیت فایل
  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ذخیره و بازخوانی اطلاعات در فایل با Lua”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 14 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه