صفحه اصلی>کلاس EES>جزوه های فارسی>تعریف کتابخانه خارجی در EES با ++C
نام محصول آموزشی:

تعریف کتابخانه خارجی در EES با ++C

71,000توماندانلود آموزش

71,000تومان

شرح درس

تعریف کتابخانه خارجی برای حلگر معادلات مهندسی با زبان ++C

یکی از ویژگی های کاربردی EES امکان تعریف رویه ها و توابع در داخل و یا خارج از محیط EES می باشد. رویه ها و توابع در واقع مجموعه کدهایی می باشد که با دریافت یک یا چند مقدار ورودی و انجام محاسبات بر روی آن ها یک یا چندین مقدار خروجی خواهد داشت. به طور کلی توابع و رویه های مورد استفاده در EES به دو دسته داخلی (Internal) و خارجی (External) تقسیم می شود. توابع و رویه های داخلی مستقیماً در داخل EES نوشته می شوند و توابع و ورویه های خارجی به زبان های سی، پاسکال و فرترن نوشته و کامپایل می شوند. نحوه فراخوانی و کاربرد این رویه ها و توابع خارجی دقیقاً مشابه استفاده از رویه ها و توابع داخلی می باشد. این ویژگی به افراد کمک می کند تا کدهای اختصاصی خود را در ایز به راحتی کامپایل کرده و بدون نگرانی از انتشار سورس آنها در اختیار افراد یا محققان دیگر قرار دهند.

توابع و رویه های خارج در سیستم عامل ویندوز به صورت کتابخانه با لینک پویا(DLL) نوشته می شوند. برنامه EES سه نوع مختلف رویه یا تابع کامپایل شده را با توجه به پسوند آن تشخیص می دهد. در این جزوه فارسی اصول توسعه این کتابخانه ها برای کدنویسی حرفه ای EES آموزش داده شده است که با مطالعه آن فرد قادر به استفاده از این وی‍‍ژگی کاربردی نرم افزار EES می باشد. همچنین نمونه کدها، فایلهای کتابخانه نیز به همراه این جزوه ارائه می شود که می توان از آن به عنوان یک ساختار برای توسعه کدهای اختصاصی کاربر به زبان سی پلاس پلاس استفاده نمود.

برای استفاده از کلیه قابلیت های  کتابخانه خارجی ایز نیاز به نسخه ۱۰ حرفه ای نرم افزار ایز می باشد.

فهرست مطالب :

  • معرفی کتابخانه های خارجی
  • ابزار مدیریت کتابخانه
  • نحوه تعریف کتابخانه خارجی
  • نحوه تعریف رویه های خارجی (نوع اول)
  • نحوه تعریف رویه های خارجی (نوع دوم)
  • قرارگیری چند تابع یا رویه در یک فایل کتابخانه
  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: EES

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تعریف کتابخانه خارجی در EES با ++C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه