صفحه اصلی>کلاس ترموفلو>فایل های کاربردی>سیکل برایتون خورشیدی ارگانیک
نام محصول آموزشی:

سیکل برایتون خورشیدی ارگانیک

35,000توماندانلود آموزش

35,000تومان

شرح درس

در دنیای امروزه تلاش برای یافتن راه حلی برای کاهش وابستگی به نفت منجر به ترکیب سیکل های مختلف جهت افزایش راندمان شده است. استفاده از انرژی خورشیدی نقش به سزایی در کاهش آلایندگی داشته و هزینه های سوخت دارد و از این رو در ترکیب با توربین های گاز کوچک قادر به تامین بخشی از انرژی مورد نیاز توربین گاز می باشد. به منظور افزایش راندمان سیکل از یک سیکل رانکین ارگانیک نیز در این مدلسازی استفاده شده است. سیکل های ارگانیک با توجه به مشخصات سیال آنها به عنوان یک سیکل زیرین (Bottoming Cycle)  استفاده شده است. برای استفاده از انرژی خورشیدی از آینه های سهموی خطی استفاده شده است که باعث گرمایش هوای خروجی کمپرسور توربین گاز می­شود و در نتیجه به انرژی کمتری برای احتراق سوخت نیاز می باشد. پتانسیل تولید نیرو در این مدل نیروگاه تا حدی نسبتا زیادی بستگی به محدودیت های سیکل رانکین دارد. در این فایل سیکل فوق مشابه مقاله همراه آن که در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته است در ماژول ترموفلکس مدلسازی شد:

مشخصات فایل:

  • فایل شبیه سازی نیروگاه یکپارچه برایتون- خورشیدی- ارگانیک در ترموفلکس
  • مقاله انگلیسی (۲۰۱۷)

 

 

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سیکل برایتون خورشیدی ارگانیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 9 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه