صفحه اصلی>کلاس ترموفلو>جزوه های فارسی>نحوه لینک ترموفلو و حلگر معادلات مهندسی
نام محصول آموزشی:

نحوه لینک ترموفلو و حلگر معادلات مهندسی

68,000توماندانلود آموزش

68,000تومان

شرح درس

نحوه لینک و فرآخوانی حلگر معادلات مهندسی (EES) در ترموفلو (Thermoflow) :

نرم افزار ترموفلو یک مجموعه نرم افزاری جامع برای مدلسازی ترمودینامیکی انواع سیکل های تولید توان و حرارت می باشد که دارای کتابخانه نسبتا کاملی از انواع توربین های گاز می باشد که در مدلسازی سیکل های ساده، ترکیبی و چندگانه کمک شایانی به مهندسان و طراحان می نماید. در ماژول ترموفلکس کاربر می تواند با اتصال تجهیزات مختلف موجود انواع سیکل های مورد نظر خود را ایجاد نماید.  با این حال معمولاً کاربران این نرم افزار به روابط و فرمولهای استفاده شده برای کمپوننت های این نرم افزار دسترسی ندارند.

در مقابل نرم افزار حلگر معادلات مهندسی که به اختصار به آن ایز نیز گفته می شود یکی از برنامه های پرکاربرد برای حل معادلات مهندسی به خصوص در زمینه مکانیک و شیمی می باشد.  بنابراین برای مدلسازی انواع سیکل ها و سیستم ها در این نرم افزار نیاز به کد نویسی می باشد و هیچ تجهیز یا کمپوننتی مشابه ترموفلو برای مدلسازی وجود ندارد.  این نرم افزار دارای کتابخانه کاملی از خواص سیالات مختلف می باشد که امکان استخراج این خواص در حین کدنویسی فراهم می باشد. اگر چه کدنویسی سیکل ها از اتصال کمپوننت ها و تنظیمات آن ها زمان بیشتری نیاز دارد اما آزادی بیشتری برای مدلسازی سیستم ها فراهم می کند.

یک راهکار مناسب برای استفاده از قابلیت های هر دو نرم افزار لینک دو نرم افزار می باشد که در این حالت افراد می توانند هم از قابلیت های ترموفلکس و هم از قابلیت های EES در کنار یکدیگر استفاده کنند. از نسخه ۲۳ ترموفلو به بعد امکان کدنویسی در ماژول ترموفلکس فراهم شده است که با استفاده از این قابلیت امکان لینک ماژول ترموفلکس این نرم افزار با دیگر نرم افزارها فراهم شده است. در نتیجه برای لینک دو نرم افزار نیاز به نسخه ۲۳ ترموفلو و نسخه حرفه ای (Professional) حلگر معادلات مهندسی می باشد. از این قابلیت می توان برای استفاده از اطلاعات ترموفلو مانند کتابخانه توربین گاز در نرم افزار EES و یا انجام محاسبات تحلیل اگزرژی برای ترموفلو بهره برد.

 

عناوین این جزوه عبارتست از :

  • بررسی دو نرم افزار ترموفلو و EES
  • آشنایی با کدنویسی در ترموفلکس
  • آشنایی با ماکرونویسی در EES
  • لینک ترموفلو و حلگر معادلات مهندسی

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نحوه لینک ترموفلو و حلگر معادلات مهندسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه