صفحه اصلی>جزوه های فارسی, نرم افزار و دیگر منابع, کلاس ترموفلو>لینک ترموفلو و متلب با برنامه TFLINKER حرفه ای
نام محصول آموزشی:

لینک ترموفلو و متلب با برنامه TFLINKER حرفه ای

170,000توماندانلود آموزش

170,000تومان

شرح درس

نحوه لینک ترموفلو (Thermoflow) و متلب (MATLAB) با استفاده از برنامه ترموفلو لینکر (نسخه حرفه ای):

نرم افزار ترموفلو یک مجموعه نرم افزاری جامع برای مدلسازی ترمودینامیکی انواع سیکل های تولید توان و حرارت می باشد که دارای کتابخانه نسبتا کاملی از انواع توربین های گاز می باشد که در مدلسازی سیکل های ساده، ترکیبی و چندگانه کمک شایانی به مهندسان و طراحان می نماید. هرچند محاسبات بالانس حرارتی سیکل ها و مدلسازی نرم افزار بسیار کامل می باشد اما روش های بهینه سازی و آنالیز اطلاعات آن ضعیف می باشد.

در مقابل نرم افزار متلب (MATLAB) یک برنامه محاسباتی و برنامه نویسی پیشرفته می باشد که قابلیت انجام محاسبات سنگین و پیچیده را دارد. این برنامه محیط مناسبی برای کار با انواع کدها، فایل ها و داده ها را دارد که منجر به کشف روش های سریع تر برای یافتن راه حل می شود. در این برنامه انواع توابع ریاضی برای جبر خطی، آمار، تجزیه و تحلیل فوریه، بهینه‌سازی، فیلترکردن، یکپارچه‌سازی عددی و غیره موجود می باشد که در نهایت می توان از آن برای تجسم اطلاعات به‌صورت دوبعدی و سه‌بعدی از توابع گرافیکی موجود در آن بهره برد. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار  وجود جعبه‌ابزارهای مختلف از شرکت‌های مهندسی جهت کاربردهای اختصاصی مانند کنترل، آمار، جمع‌آوری داده، شبیه‌سازی سیستم، شبکه ها‌ی عصبی، احتمالات و بهینه سازی می باشد که منجر به استفاده بسیاری از محققان و مهندسان از آن شده است.

متاسفانه با توجه به ماهیت بسته نرم افزار ترموفلو تاکنون امکان لینک دو نرم افزار متلب و ترموفلو فراهم نبود و از این رو امکان تبادل اطلاعات بین این دو نرم افزار و استفاده از آن بصورت مستقیم برای کاربردهایی از قبیل بهینه سازی دور از دسترس بود. با این حال به منظور پاسخگویی به نیاز مهندسان و طراحان و علاقه مندان نرم افزاری جانبی دیگری تحت عنوان “TFLINKER” توسط مهندس علی رفیعی سفید دشتی توسعه داده شد که نه تنها امکان لینک کلیه ماژول های ترموفلو* با نرم افزار متلب را فراهم می سازد بلکه عملاً می توان از آن برای لینک ترموفلو و دیگر برنامه ها و زبان های برنامه نویسی مانند اکسل، ویژوال بیسیک، C++ و … استفاده نمود.  این برنامه برای ترموفلو نسخه ۲۳ توسعه داده شده است و ممکن است بر روی نسخه های دیگر  کار نکند.

برنامه ترموفلو لینکر در دو نسخه دانشگاهی (Academic) و حرفه ای (Professional) توسعه داده شده است. در نسخه دانشگاهی امکان انتقال ۶ متغیر ورودی به ترموفلو و فرآخوانی ۳ متغیر خروجی از ترموفلو فراهم می باشد که از این رو برای اکثر کاربردهای دانشگاهی کفایت می کند. با این حال در نسخه حرفه ای این نرم افزار می توان تعداد نامحدودی متغیر ورودی و خروجی برای انتقال اطلاعات با ترموفلو تعریف نمود تا جوابگوی نیازهای شرکت ها و کارهای پیچیده تر باشد.

(*) با توجه به لایسنس اکثر ترموفلوهای ۲۳ موجود، امکان کار این نرم افزار با کمپوننت های Peace ترموفلکس وجود ندارد.

محتویات بسته آموزشی:

  • برنامه ترموفلو لینکر (TFLINKER) نسخه حرفه ای (Professional)
  • جزوه آموزشی فارسی
  • مثال کاربردی به همراه فایل های متلب و ترموفلو

عناوین جزوه آموزشی:

  • بررسی دو نرم افزار ترموفلو و متلب
  • آشنایی با نرم افزار ترموفلو لینکر
  • ساخت مدل ترموفلو
  • تنظیمات ترموفلو لینکر
  • کدهای مورد نیاز در متلب

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لینک ترموفلو و متلب با برنامه TFLINKER حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه