صفحه اصلی>جزوه های فارسی, فایل های کاربردی, کلاس EES>مدلسازی Reformer متان با بخار در EES
نام محصول آموزشی:

مدلسازی Reformer متان با بخار در EES

66,000توماندانلود آموزش

66,000تومان

شرح درس

کد مدلسازی انرژی اگزرژی راکتور ریفرمینگ متان با بخار در نرم افزار EES

هیدروژن یک منبع انرژی پاک و منبع انرژی تجدید پذیر به شمار می آید.  برای تولید هیدروژن از گاز متان فرآیندهای مختلفی وجود دارند که یکی از معمول ترین آن ها روش تبدیل گاز طبیعی توسط مخلوط بخار آب و متان است. از چالش های اساسی این روش تولید بخار مورد نیاز برای فرآیند می باشد که نیازمند صرف انرژی و هزینه های مالی بسیاری است. هیدروژن تولیدی سپس در فرآیندهای دیگر مانند پیل های سوختی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در این کد واکنش‌های فرآیند تبدیل متان توسط مخلوط بخار آب و دی اکسید کربن بصورت ترمودینامیک و از روش حداقل سازی انرژی آزادسازی گیبس در نرم افزار حلگر معادلات مهندسی تحلیل شده‌اند. اثر دما و نسبت‌های H2O/CH4 در ورود به ریفرمینگ دیده شده است و محاسبات انرژی و اگزرژی بر روی آن شده است. برای اعتبارسنجی مقاله از یک مقاله چاپ ۲۰۱۹ استفاده شده است و درصد مولی گاز خروجی از ریفرمر در یک جدول آرایه ای نمایش داده می شود.

 

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: EES

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مدلسازی Reformer متان با بخار در EES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه