صفحه اصلی>کلاس ترموفلو>فایل های کاربردی>مدلسازی سیکل باینری در ترموفلکس
نام محصول آموزشی:

مدلسازی سیکل باینری در ترموفلکس

40,000توماندانلود آموزش

40,000تومان

شرح درس

انرژی زمین گرمایی از سال ۱۹۶۰ برای تولید الکتریسیته مورد استفاده قرار می گرفت و در حال حاضر بیش از ۸۰ کشور از جمله ایران در مجاورت منابع زمین گرمایی می باشند. به طور معمول سه روش برای استحصال انرژی زمین گرمایی وجود دارد که شامل نیروگاه های بخار خشک (dry-steam plants)، نیروگاه های بخار فلش (flash-steam plans) و نیروگاه های سیکل باینری یا دوتائی (binary-cycle plants) می باشد.

نیروگاه های سیکل باینری همانند دو نوع دیگر از انرژی زمین گرمایی حاصل از فعالیت های طبیعی هسته مرکزی زمین استفاده می کنند که در آن انرژی حرارتی به انرژی مکانیکی و در نهایت انرژی الکتریکی  تبدیل می شود. نیروگاه های سیکل باینری از یک سیال کاری دوم با دمای جوشش بسیار پایین تر از آب استفاده می کند. سیال باینری که معمولاً یک هیدروکربن از قبیل ایزوپنتان یا یک سیال مبرد می باشد تحت یک سیکل رانکین متداول بهره برداری می شود و بنابراین یک سیکل بسته می باشد. سیال زمین گرمایی و سیال کاری از طریق یک مبدل حرارتی انتقال حرارت می کنند که در آن سیال کاری تبخیر ناگهانی می شود و توربین را به حرکت در می آورد و سپس سیال خنک زمین گرمایی به زمین بر می گردد.

در فایل موجود یک سیکل باینری بر اساس مدل مقاله سال ۲۰۱۳ که همراه آن می باشد و در آن چندین نوع سیکل باینری بررسی شده است مدلسازی شده است.

مشخصات فایل:

  • شبیه سازی سیکل باینری (دوتائی)
  • همراه فایل PDF مقاله
  • فایل ترموفلکس مدل (نسخه ۲۳)

 

 

 

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مدلسازی سیکل باینری در ترموفلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه