نام محصول آموزشی:

مدلسازی سیکل کالینا در EES

49,000توماندانلود آموزش

49,000تومان

شرح درس

کد مدلسازی سیکل کالینا (Kalina Cycle 11) در نرم افزار EES

به صورت ساده سیکل کالینا یک سیکل رانکین تغییر یافته می باشد که به منظور کاهش تلفات استفاده از سیال عامل خالص توسعه داده شده است. هدف سیکل کالینا آن است که با استفاده از ترکیب آمونیاک و آب به عنوان سیال کاری، پروفیل دمایی سیال کاری، پروفیل دمایی منبع گرمایی یا سرمایی را دقیق تر دنبال کند و درنتیجه تلفات کاهش یابد. چندین گونه مختلف از کالینا با توجه به کاربرد آن وجود دارد. به طور مثال سیکل کالینا ۵ به صورت خاص برای کاربردهای احتراق مستقیم، سیکل کالینا ۶ برای سیکل پایینی سیکل های ترکیبی و سیکل کالینا ۱۱ برای سیکل های نیروگاهی دما پایین و به خصوص زمین گرمایی مناسب می باشد.

در کد EES موجود یک مدل انرژی سیکل کالینا ۱۱ توسعه داده شده است. این سیکل نیز مشابه دیگر سیکل های کالینا از ترکیب آب و آمونیاک به عنوان سیال کاری استفاده می کند و با تنظیم درصد آمونیاک در ترکیب می توان سیکل را بر اساس شرایط مختلف و اطلاعات ورودی مختلف بهینه نمود.

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: EES

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مدلسازی سیکل کالینا در EES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه