صفحه اصلی>متلب>فایل های کاربردی>کد مدلسازی یک بعدی اجکتور در متلب
نام محصول آموزشی:

کد مدلسازی یک بعدی اجکتور در متلب

58,000توماندانلود آموزش

58,000تومان

شرح درس

 مدلسازی یک بعدی اجکتور  (Ejector) در متلب

اجکتورها  یک از تجهیزات سیستم های تهویه مطبوع و صنایع مختلف می باشد که برای مکش، انتقال، تراکم و یا اختلاط گازها، بخارات، مایعات و یا حتی ذرات جامد به کار می رود. در این تجهیزات انرژی پتانسیل یک سیال محرک (گاز یا مایع) فشار بالا با گذشتن از یک نازل، به انرژی جنبشی تبدیل شده و با کاهش فشار استاتیک می تواند ماده ثانویه دیگری را مکش کند. در نتیجه سیال محرک و ماده ثانویه در دیفیوزر با یکدیگر مخلوط شده و متراکم می گردند. امروزه اجتورها در سیستم های سیستم های تبرید اجکتوری مورد توجه قرار گرفته اند، چراکه این سیستم ها می توانند از انرژی های دما پایین نظیر انرژی خورشید، زمین گرمایی، انرژی های اتلافی در صنایع مختلف، جهت راه اندازی خود استفاده نمایند و باعث بهبود ضریب عملکردی این تجهیزات شوند.

در این فایل کد لازم برای مدلسازی یک بعدی اجکتور بر اساس مقاله همراه آن برای یک گاز نمونه به صورت یک بعدی در متلب مدلسازی شده است و اعتبار سنجی شده است و قادر است تا دبی سیال ثانویه را بر اساس دما و فشار سیال محرک و ثانویه اجکتور و مشخصات کارکردی اجتور محاسبه کند.

 

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: matlab

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کد مدلسازی یک بعدی اجکتور در متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 11 =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه