صفحه اصلی>کلاس ترموفلو>جزوه های فارسی>نحوه بهینه سازی سیکل ها با ترموفلو لینکر
نام محصول آموزشی:

نحوه بهینه سازی سیکل ها با ترموفلو لینکر

48,000توماندانلود آموزش

48,000تومان

شرح درس

نحوه بهینه سازی ترموفلو با الگوریتم ژنتیک متلب با استفاده از برنامه ترموفلو لینکر:

نرم افزار ترموفلو لینکر ” TFLINKER” یک برنامه کاربردی برای لینک ترموفلو با دیگر برنامه ها و زبان های برنامه نویسی مانند متلب، اکسل، ویژوال بیسیک، C++ و … می باشد. با استفاده از این فایل جانبی امکان لینک متلب به انواع ماژول های ترموفلو از قبیل GTPRO، GTMASTER، THERMOFLEX، STEAMPRO و SteamMASTER فراهم می باشد.

نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و کاربر پس از ساخت مدل خود در هریک از ماژولهای ترموفلو می تواند با بارگذاری مدل خود در این نرم افزار و انتخاب پارامترهای ورودی و خروجی به راحتی مدل ترموفلو را با برنامه های دیگر لینک کند. همچنین پس از ساخت مدل، کاربر می تواند مدل لینکر را از طریق منوی File برای استفاده در آینده ذخیره نماید که باعث صرفه­ جویی زیادی در وقت می شود و از این رو کاربر هر بار مجبور به انتخاب فایل مدل ترموفلو و انتخاب پارامترهای ورودی و خروجی آن ندارد. در این فایل آموزشی نمونه کدهای لازم در متلب برای بهینه سازی یک سیکل ترکیبی در ترموفلو با استفاده از الگوریتم چندهدفه متلب قرار داده شده است تا کاربر با نحوه بهینه سازی سیکل ها با استفاده از ترموفلو لینکر آشنا شود.

در این فایل یک سیکل ترکیبی با استفاده از یک توربین گاز، بویلر بازیاب، توربین بخار و کندانسور در نرم افزار ترموفلو و ماژول GTPRO مدلسازی شده است که با استفاده از ترموفلو لینکر و متلب بهینه سازی می شود. ۶ متغیر مستقل برای الگوریتم ژنتیک تعریف شده است که شامل دماهای پینچ و اپروچ بویلر بازیاب و فشار کندانسور می باشد. توابع هدف شامل توان تولیدی و هزینه نیروگاه می باشد که نمودار پارتو (Pareto) آن در متلب ترسیم می شود. این فایل شامل فایل های متلب نمونه برای بهینه سازی توسط ترموفلو لینکر می باشد.

برای کار با این فایل لازم است تا یکی از نسخه های دانشگاهی (Academic) یا  حرفه ای (Professional) ترموفلو لینکر از سایت کلاس تهیه شده باشد.

در نسخه دانشگاهی امکان انتقال ۶ متغیر ورودی به ترموفلو و فرآخوانی ۳ متغیر خروجی از ترموفلو فراهم می باشد که از این رو برای اکثر کاربردهای دانشگاهی کفایت می کند. با این حال در نسخه حرفه ای این نرم افزار می توان تعداد نامحدودی متغیر ورودی و خروجی برای انتقال اطلاعات با ترموفلو تعریف نمود تا جوابگوی نیازهای شرکت ها و کارهای پیچیده تر باشد.

توجه » با توجه به لایسنس اکثر ترموفلوهای ۲۳ موجود در ایران، امکان کار این نرم افزار با کمپوننت های Peace ترموفلکس وجود ندارد اما با همچنان با دیگر کمپوننت های ترموفلکس کار می کند.

نمایشی از نمودار پارتو در متلب:

  نکات ضروری
winrar
اطلاعات مدرس
کلاس حرفه ای ها
نام مدرس: کلاس حرفه ای ها
کلاس: Thermoflow

tutor-email tutor-linkedin tutor-telegram tutor-telegram Website
درباره مدرس:
وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
دسته بندی
نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نحوه بهینه سازی سیکل ها با ترموفلو لینکر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: علی رفیعی سفید دشتی
  • فروشنده: کلاس حرفه ای ها
  • آدرس: وب سایت کلاس ارئه دهنده خدمات آموزشی تخصصی به مهندسان و علاقه مندان در دانشگاه و صنعت می باشد. هدف ما تهیه و ارائه کلیه آموزش ها برای دوره های تخصصی می باشد که کمتر تا کنون به آن ها پرداخته شده است.
    249
  • 3.50 3.50 امتیاز از 16 دیدگاه